Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

    Menderes’te Ayaklar Şampiyonluk İçin Çalıştı

    Menderes Belediyesi, Şehit Fırat Yılmaz Çakıroğlu Spor Tesisleri’nde ayak tenisi turnuvasını gerçekleştirdi.

    Menderes Belediyesi, Şehit Fırat Yılmaz Çakıroğlu Spor Tesisleri’nde ayak tenisi

    Menderes Belediyesi, Şehit Fırat Yılmaz Çakıroğlu Spor Tesisleri’nde ayak tenisi turnuvasını gerçekleştirdi. Kurulan iki kişilik 16 takımın kıyasıya mücadele ettiği turnuva sonunda Şimşekler takımı şampiyon oldu. Şimşekler, finalde Yeşilyurt City’i setlerde 2-0 yenerek kupayı kaldırmaya hak kazandı. Yeşilyurt City ise ikincilik kupası ile yetindi. Turnuvada üçüncülük maçı EG Goalkeeper Academy ile Pickleball arasında yapıldı. EG Goalkeeper Academy maçı 2-0 alarak kupa seremonisine katılan son takım oldu. Turnuva sonunda ilk üç takıma madalya da dağıtıldı. Maçları saha kenarından takip eden izleyiciler tezahüratları ile turnuvaya renk kattı. 
    Tüm takımları kutluyorum
    Etkinlik hakkında konuşan Menderes Belediye Başkanı İlkay Çiçek, “Sporda birçok faaliyete imza atıyoruz. Bugüne kadar her zaman spora önem verdik. Bundan sonra da öyle devam edecek. Turnuvamız çok renkli ve eğlenceli geçti. Turnuvaya katılan tüm takımlarımızı kutluyorum. Centilmence geçen harika bir etkinlik oldu.”