Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

    Gölcük Şevketiye çeşmesi yeniden hayat buldu

    Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Gölcük Şevketiye Mahallesi’nde bulunan çeşmede gerçekleştirdiği yenileme çalışmalarını tamamladı.

    Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Gölcük Şevketiye Mahallesi’nde bulunan çeşmede gerçekleştirdiği yenileme

    Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Gölcük Şevketiye Mahallesi’nde bulunan çeşmede gerçekleştirdiği yenileme çalışmalarını tamamladı. Muhtarlık İşleri Dairesi Başkanlığı koordinasyonunda yürütülen çalışma kapsamında çeşme ve çevresi daha estetik ve kullanışlı bir görünüme kavuşturuldu.

    ŞEVKİYE ÇEŞMESİNDE KAPSAMLI YENİLEME

    Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, kırsal mahallelerde vatandaşların ortak kullanım alanlarını iyileştirmeye yönelik çalışmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda Gölcük Şevketiye Mahallesi’nde bulunan çeşmede kapsamlı bir yenileme çalışması gerçekleştirildi. Muhtarlık İşleri Dairesi Başkanlığı koordinasyonunda, Tesisler Şube Müdürlüğü ekiplerince yürütülen çalışmalarda çeşmenin çevre düzenlemesi yeniden yapıldı. Çalışma kapsamında kalıp hazırlanarak beton döküldü, kullanım alanları düzenlendi ve seramik kaplama işlemleri tamamlandı.

    YENİ YÜZÜYLE YENİDEN HİZMET VERECEK

    Yapılan yenilemeyle birlikte çeşme hem daha estetik bir görünüme kavuştu hem de vatandaşların kullanımına daha uygun hale getirildi. Mahallenin önemli buluşma noktalarından biri olan çeşme, tamamlanan çalışmaların ardından yenilenen yüzüyle yeniden hizmet vermeye başladı. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, kent merkezi ve kırsal mahallelerde vatandaşların günlük yaşamını kolaylaştıran bakım, onarım ve çevre düzenleme çalışmalarına ihtiyaçlar doğrultusunda devam ediyor.