Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

DISNEY+’tan yeni dizisi “Aşkı Hatırla” için yaratıcı bir açıkhava kampanyası: “KONUŞAN BILLBOARDLAR”

 The Walt Disney Company’nin tüm dünyada milyonlarca üyeye sahip dijital yayın platformu Disney+, lokal içerikleriyle heyecan uyandırmaya devam ederken yaratıcı reklam kampanyalarıyla da dikkat çekiyor.

 The Walt Disney Company’nin tüm dünyada milyonlarca üyeye sahip dijital

 The Walt Disney Company’nin tüm dünyada milyonlarca üyeye sahip dijital yayın platformu Disney+, lokal içerikleriyle heyecan uyandırmaya devam ederken yaratıcı reklam kampanyalarıyla da dikkat çekiyor. Son olarak 18 Haziran’da Disney+’ta yayına giren başrollerinde Hande Erçel ve Barış Arduç’un yer aldığı ‘Aşkı Hatırla’ dizisiyle yaratıcı  bir kampanyaya imza atan platform, Ülker, Zen, Emotion, McDonald’s ve Dyson markalarının reklamlarının yanına, her bir reklama özel ilanlarla pas atarken, Mcdonald’s ve Ülker markaları da bunun karşılığında, Aşkı Hatırla ilanlarının yanına diziye pas attıkları ilanlar çıkarak cevap verdi. Markanın diziye atıfta bulunan bu yaratıcı ve eğlenceli “konuşan billboard” kampanyası dizinin eğlenceli dünyasına da göz kırpıyor.