Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

    Başkan Çerçioğlu’ndan Didim’de Yaza Sanat Dolu Merhaba

    Çerçioğlu’nun öncülüğünde Aydın’ın dört bir yanında düzenlenen kültür ve sanat etkinlikleri devam ediyor.

    Çerçioğlu’nun öncülüğünde Aydın’ın dört bir yanında düzenlenen kültür ve sanat

    Çerçioğlu’nun öncülüğünde Aydın’ın dört bir yanında düzenlenen kültür ve sanat etkinlikleri devam ediyor.

    Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen etkinlikler kapsamında Türk Sanat Müziği Korosu, Didim’de gerçekleştirilen “Yaza Merhaba Konseri”nde sanatseverlerle buluştu. Didim Atatürk Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen konsere vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.

    Etkinlikte, Şef Murat Akyüzlü yönetimindeki koro tarafından Türk sanat müziğinin eşsiz eserleri seslendirildi, izleyiciler şarkılara hep bir ağızdan eşlik etti. Müzik dolu gecede unutulmaz anlar yaşanırken, eserler dinleyicilerden büyük alkış aldı.

    Vatandaşlar, etkinliğin düzenlenmesinden ve sanata verilen desteklerden dolayı Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’na teşekkür etti.