Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

    Başkan Çerçioğlu Vatandaşları Tiyatro ile Buluşturdu

    Çerçioğlu, Aydın’ın dört bir yanında vatandaşları kültür ve sanat etkinlikleri ile buluşturmaya devam ediyor.

    Çerçioğlu, Aydın’ın dört bir yanında vatandaşları kültür ve sanat etkinlikleri

    Çerçioğlu, Aydın’ın dört bir yanında vatandaşları kültür ve sanat etkinlikleri ile buluşturmaya devam ediyor.

    Aydın Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatroları, kültür ve sanat dolu gece ile bir kez daha Aydınlılar ile buluştu.  Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatroları’nın usta oyuncularından yıl boyunca eğitim alan Tiyatro Atölyesi öğrencileri, “Lokanta” adlı oyunu sahneledi, amatör tiyatrocuların performansları tiyatroseverlerden tam not aldı.

    Tek perdelik komedi, 7’den 70’e her yaştan izleyiciyi kahkahalara boğdu. Şükran Güngör-Yıldız Kenter Kültür Merkezi ve Tiyatro Salonu’nda sahnelenen gösterimi yüzlerce vatandaş ilgiyle izledi.

    Tiyatroseverler, Şehir Tiyatroları ve Tiyatro Atölyesi oyuncularının performanslarını ayakta alkışlayarak beğenilerini dile getirdi. İzleyiciler, sanatın her dalına verdiği destek nedeniyle Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’na teşekkür etti.